Hold your horses!

Satt i bilen idag med mamma och småspratade lite. Efter det hade varit tyst i ungefär 30 sek:

Karolina: "Frågade du mig något nyss?"
Mamma: "Nej.....inte vad jag vet iallafall."

Detta är jag och min mamma i ett nötskal!

Jaha, vad har jag gjort sen sist? Jag har gått på semester! Så sjukt skönt! 4 härliga veckor ligger framför mig!

I helgen var det fest (igen)! På fredagen var det Three mans party hos Jennyi ljuvliga Härninge! Det var Jag, Sara och Jenny som fixk för oss att ha kul...och det hade vi! Det blev Torstens, Nicks och Saloon!

På lördagen var det Bahnof som gällde. Fast först var vi hos Friday, för att välkomna henne hem från Malta! God mat och trevligt sällskap! Det var 80-talstema på bahnof, och jag passade ganska bra in, för att inte veta om det! Är det pinsamt eller skickligt?

Nu ska jag se danskfilm med Mor min!

Herrgud, nyss kom det en konversation till:

Mamma: Hej
Karolina: Hej
Mamma: Jasså är det du? Jag har inte glasögonen på mig så jag trodde det var Kristofer
Karolina: Nej det är jag
Mamma: Jag tänkte, vad ljus röst han hade fått"

Det var min MAMMA i ett nötskal, det har inget med mig att göra.
Snart ska vi se film, ska bara leta upp hennes glasögon! Hon hittar inte dom!

Later!

Kommentarer
Postat av: Jenny

ofta man blandar ihop dig och kristoffer?! haha. jag ska saga att inte ens utan linser, i snostorm och om jag gjorde mig pittogd, skulle jag blanda ihop er.



men sjukt kul!

2009-08-05 @ 16:33:40
URL: http://klippt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0