not again...!

Är inne på min sista semestervecka nu. Jag har inte gjort mycket vettigt ska ni veta! Exact så som det ska vara!

Igår var jag på stranden med Jeanette och Jenny. Det blåste, solen var inte framme så ofta och det var vi tre plus en tysk familj. Det låter ju inte som någon höjdare kanske, men jag var ändå nöjd med dagen. Det som höjde stämningen ännu mer var jennys bil! Det är en bil som inte är från denna värld! Världens coolaste bil, "Blunder". Det tar ungefär 300 meter för den att accelerera från 30-90 km/h haha :)

Idag var det Jeanette för hela slanten! Vi var på väla och IKEA. Sen åkte vi till vitaräck och hade picknick, och kollade på en massa ettor som lärde känna varandra med olika lekar. Väldigt spännande! Dagens konstigaste var när vi kom tillbaka till bilen, och vi inser att parkeringsbiljetten inte är kvar i rutan. Vi trodde först att den blåst ut ur bilen (det var min bil), men sen hittar vi den inlåst i handsfacket!! Ja det är minsann ingen som ska komma och ta min parkeringsbiljett! Jag undrar fortfarande varför jag fick för mig att lägga den där, och sen låsa!? Som tur var fick jag ingen böter!

Imorgon blir det Jenny för hela slanten. Vi ska till Köpenhamn. Klockan 8.30 hämtas jag upp av "Blunder".

I helgen var det bowling med jobbet som gällde på fredagen. Jag vann inte, fast jag var med chefen...konstigt! Men vi tyckte ändå vi var bäst, så vi vet inte riktigt varför vi inte vann!
Sen på lördagen var det Johans place på planeringen. Det var som en vanlig utekväll i Ängelholm. Alla hittade dock varsett alter ego, det var riktigt kul!
När vi andra (Karolina, Malin, Jeanette, Jenny´och Tuss) är på väg ner till stan, kommer Johan och Staffan åkandes i den största taxibuss jag någonsin sett. Stor som en stadsbuss. Det var bara Staffan och Johan i det, Johans granne körde tydligen.

Jag ska börja lägga upp bilder nästa gång!

Tja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

P-lappen skulle ju ligga i säkert förvar så den inte kunde bli stulen eller blåsa bort vi körde ju trots allt CABBE ;)

2009-08-26 @ 21:06:17
Postat av: karolina

Precis! Måste vara så vi tänkte :)

2009-08-26 @ 22:42:22
Postat av: Jenny

sa fult det var med taxibilen. hahaha

2009-08-27 @ 15:56:12
URL: http://klippt.blogg.se/
Postat av: Jenny

vad hander med bloggen???

2009-09-12 @ 00:41:01
URL: http://klippt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0