Helsingborg för hela slanten!

Denna helgen skulle kunna sumeras med ett enda ord: Helsingborg! Jag har varit i helsingborg tre dagar i rad! Det började ju på torsdagen, med att jag Rosanna och Jocke stack in. Vi åt langos, kollade på Staffan, blev helt i exstas av Lily och Susi och köpte upp hela telenor-ståndet!
Sen på fredagen var det på det igen. Då var det grytan som gällde. Vi satt uppe på scenen och drack! Mycket mysigt!
På lördagen var jag och jeanette inne och kollade en runda, men det var inte så skoj. Träffade Henke och Fredde och gick in på max och åt. Sen stack vi in till ängelholm igen och gick upp till Rosanna och Jocke ett tag.

Egentligen behöver jag ju inte skriva detta, ni vet ju redan vad vi har hittat på :)!
 
Men detta vet ni inte: Jag har varit på familia med mamma idag! Köpte 2 tröjor, 2 jeans, 1 par jeansleggins och 1 par skor för 75 kronor! (skorna, inte allting)

Nu ska jag bada! Ses en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj oj...dundershopping!!!

2009-07-28 @ 19:45:37
Postat av: Rosanna

Skriv nu för fan!

2009-08-04 @ 14:22:15
Postat av: Jenny

shop til you drop!



imorgon ar det annu mer shopping som galler.



nej nu maste jag lasa igenom dina andra inlagg.



ps. nar du anda kopte upp hela telenor standet, kunde du inte kopt en ny mobil da? sa du slipper den som stanger av sig nar du ska visa mycket viktiga saker. Sasom bild pa nya hundvalpen.

2009-08-04 @ 15:41:44
URL: http://klippt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0