Nu då?

Idag har jag vaccinerat mig från svininfluensan minsann och dag! Det kändes Ingenting ska jag tala om för er.  Jag fick sno med mig ett märke där det stod "Erikhjälpens tapperhetsmärke", för de gav mig inget! Dålig stil!
Har varit hos Tuss och Jeanette en runda, men fick spel så jag åkte hem :)! Jag är inte pysslig av mig, min dåliga sida kommer fram direkt! Förlåt Jeanette...

I lördags var det fest på schemat och jag fotade, men såklart är min minneskortsläsare fortfarande hos Sjöbergh/Olssons! Måste hämta den SNART! Det blev iallafall en oplanerad tripp till bahnof, som blev väldigt lyckat! Nästan så man får ta med kameran in nästa gång, så du (Erica) får se hur de har byggt om. Skitfint!

En annan rolig sak är att Jenny har blivit proffsbloggare ;) http://jenny.alskahelsingborg.se/ LÄS!!

Ska se vad min dator tycker om att lägga upp bilder........

1. 2.
        3. 4.        
 5.

1. I Rosannas gamla lägenhet för 1000 år sedan
2. Alla kollar in Rebeccas bröst
3. Rosannas maskerad fest
4. Roadtrip till Mosebölle
5. Valborg hos Victor

Jenny ringde nyss och berättade att det var fullt på premiären av New Moon, så vi fick ta två dagar senare. Längtar inte alls..........!

Det var allt för idag...Enjoy!



 


Kommentarer
Postat av: Jenny

vad du är söt som länkar till mig blogg.! jag har hämtat biljetterna nu, fick fan bara en dag på mig att hämta ut dom, dom går nog åt som smör i solsken ska du se!

2009-11-11 @ 14:30:46
URL: http://klippt.blogg.se/
Postat av: jeanette

Hehe de är lugnt, jag gillar ju att pyssla ;)

2009-11-12 @ 20:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0